שיטת אילנית לקריאת קלפי טארוט

קריאת טארוט, בעיקר שיטת אילנית, היא יותר מסתם קריאה מהקלפים. זה על להיות במצב הנפש הנכון. זה דורש ייעוץ שאילנית עוזרת לך ממקור ראשון. למרות שזה טבעי לחלוטין ונורמלי להתבלבל, במיוחד כשמחפשים תשובות מטארוט (שכן כל התשובות נובעות משאלות, ושאלות נובעות מבלבול), חשוב גם להיות במצב נפשי ניטראלי, נוח ויציב כדי לעזור. את זרימת האנרגיה ומצא תשובות.

שיטת אילנית כוללת מגוון טקסים ומדיטציות לפני כל קריאה. במפגשים אלה תמצאו אוזן שפתוחה להאזנה אליכם לאורך כל המפגש.

התהליך קריאה בטארוט מתרחש עם סוג של תפילה ומדיטציה שעוזרים לנו "להיכנס לתלם", כביכול. זה פותח את המוח לתהליך הקריאה. זה גם מחדיר את האזור באנרגיה הנכונה ומשפר את האופן בו הוא זורם בתוך החלל. זה גם עוזר לקורא להגיע לאיזון עם היקום תוך כדי להישאר חסר פניות כלפי התוצאה, גם אם זה נוגד את יצר המעיים שלנו.

לאחר סיום הקריאה, חשוב להבין מה הוצג בפנינו, וזה עוזר למדיטציה על משמעות קריאות אלה. זו גם הזדמנות נהדרת עבורנו להביע את תודתנו על כך שאנחנו מבינים את עצמנו כעת קצת יותר.

בקיצור, תהליך הקריאה הוא להוציא אתכם מהתחום הארצי הזה, לחבר אתכם לעוצמה גבוהה יותר, לקבל תובנה על מה שנשאל, ואז לחזור ארצה, צנוע יותר, מעריך, ופתוח לאפשרויות חדשות.

פגישת הייעוץ המתקיימת לפני קריאה, ותקשורת המתרחשת במהלכה מסייעים לקורא ולקוח ליצור את מסגרת הנפש הנכונה המתאימה לקריאה ולבצע פעולה בהתאמה לקריאה.

לא משנה איך מסתכלים על זה, המדיטציות, התפילות והאישורים שאומרים לפני הקצה ובסוף הקריאה עוזרים לך ליצור מסגרת תודעה שמתאימה יותר לקריאה. הם גם עוזרים לך ליצור מרחב וזמן שבו אתה מודע יותר ומקשיב בשקיקה לאינטואיציות שלך, ולכן מסוגל לקבל עזרה טוב יותר.

שיטת אילנית בנויה כדי לנחם אנשים. זה מבטיח שכל מפגשים פרטיים יהיו פרטיים ושם מספרים לך על הסיפור שלך, מקבלים ייעוץ, הכוונה, עידוד, חיבוק, והכי חשוב, עוזרים לך להבין שמה שצריך לשחרר ומה צריך לשמור. אתה צריך להאמין בעצמך, ולאהוב. פעם בשבוע אני עונה לשיחות טלפון בארץ או בחו"ל, מקשיב למי שמחפש הנחיות.

עם הזמן השיטה התפתחה וכתבתי שני ספרים ללימוד טארוט, הראשון נקרא טארוט קיסרית השמש והשני טארוט היינדל, בלעדי בארץ ללימוד והתפתחות בעולם הרוחני, טארוט זה כלי עתיק מלא בידע רוחני שיודע לגלות סודות רבים, רק אנשים בעלי ידע בקריאת קלפי טארוט באופן מקצועי ידעו לענות על שאלה באופן מדויק וברור !

 

אילנית בן שושן מומחית לקריאה בקלפי טארוט http://ilanit-tarot.co.il