השתלת שיער בחו"ל – למה כדאי לעבור השתלת שיער מחוץ לגבולות ישראל?

אם הגעתם לקריאת שורות אלו, גם אתם כמו רבים אחרים סובלים מבעיה של שיער דליל והתקרחות. דעו לכם כי אתם לא לבד, וכי שליש מהגברים הישראלים סובלים מהקרחה ברמה כזו או אחרת. אך אל דאגה, בימינו ניתן בהחלט להחזיר עטרה ליושנה ולזכות שוב בראש מלא שיער כבעבר, וזאת באמצעות השתלת שיער. למעשה, בימינו אף ניתן לעבור השתלת שיער בחו"ל, ולהשיג עוד כמה יתרונות שלא קיימים בארץ. רוצים לדעת יותר? הישארו עימנו.

למה כדאי לעבור השתלת שיער מחוץ לגבולות ישראל?

אין ספק כי הדבר האידיאלי הוא לעבור טיפול השתלת שיער כאן בישראל ועוד באותו היום להיות בחזרה בבית. אלא שהמציאות מראה כי אוטופיה זו אינה באמת אפשרית עבור מרבית האנשים, ועל כן הם מעדיפים לעבור השתלת שיער בחו"ל. מדוע זה קורה? ניחשתם נכונה – הדבר הראשון הוא סוגיית המחיר. אם בישראל מחירי השתלת שיער נחשבים לגבוהים במיוחד, הרי שבמדינות כמו טורקיה וקפריסין המחירים נמוכים משמעותית, לעיתים אף ב- 50%. הסיבה השנייה היא הניסיון והמקצועיות. זה נכון שאת מרבית שיטות ההשתלה ניתן למצוא גם בישראל, אך עדיין במדינות דוגמת טורקיה וקפריסין תהיו תחת ידיהם של בעלי המקצוע המומחים ביותר, שכן מדינות אלה משקיעות מיליארדי דולרים בתיירות מרפא הקשורה בהשתלות שיער, ועל כן מקפידות להיות מעודכנות בכל החידושים ולהעסיק אך ורק מומחים בעלי שם עולמי.

מעבר לזאת, אם כבר אתם משקיעים בעצמכם, לא כדאי לשלב זאת גם עם טיול מפנק? אם תיקחו בחשבון את מחיר הטיסה לטורקיה או קפריסין (טיסה של שעה לכל היותר) ואף את הוצאות הלינה, עדיין לא תגיעו למחיר של השתלת שיער בישראל. ומאחר ומדובר בטיפול של מספר שעות בודדות שלא כואב ולא מצריך מנוחה כלשהי, חבל שלא לנצל את העניין לטובתכם בכל המובנים.

כך תבחרו את הקליניקה שלכם בצורה נכונה

על מנת שאכן תקבלו תמורה מלאה לכספכם ולא תצאו קרחים מכל הכיוונים, חשוב מאוד לבחור קליניקה מתאימה בחו"ל לצרכי השתלת שיער. על מנת לעשות זאת, עליכם לברר מראש מספר פריטי מידע חשובים:

  • באיזו שיטת השתלה מתמחה המרפאה? קחו בחשבון כי קיימות מספר שיטות לביצוע השתלת שיער וקיים הבדל גדול בין איכות ועלות השיטות השונות. כך למשל,מחיר נמוך שמוצע עבור שיטת ה- FUT אינו בר השוואה כלל לשיטות ה- FUE וה- FUE-Edge.
  • מהי כמות הזקיקים שדיברו איתכם עליה? בהשתלות שיער ישנה חשיבות למספר הזקיקים שמושתלים באזורים הדלילים. עליכם לדעת כי לא ניתן להשתיל יותר מדי זקיקים בטיפול בודד ולכן שאלו כמה זקיקים ישתילו לכם פר המחיר המוצע והיזהרו מהבטחות שווא של השתלות של למעלה מ- 5000 זקיקים (שכן זוהי תרמית).

על מנת להקל עליכם את תהליכי הבחירה רצוי כי תתקשרו עם חברות ישראליות שמציעות שירותי התאמה בין הלקוח לבין הקליניקה המתאימה לו ביותר בחו"ל. ישנן חברות שאף ילוו אתכם באמצעות נציג עד היעד עצמו, דבר שבהחלט יספק לכם רוגע נפשי ויבטיח כי תהיו מרוצים.

מומלץ לגלוש לאתר העוסק בתחום השתלות שיער בכלל ובטורקיה וקפריסין בפרט http://www.turkish.co.il/