5 סיבות למה אתם חייבים אישורי הגעה לחתונה שלכם

חתונה היא אירוע גדול, אירוע יוצא דופן אליו מכוונים ואותו מתכננים במשך חודשים. כל המאמץ שלכם במשך החודשים האחרונים מתנקז אל אותו ערב אחד. לכן, חשוב לוודא שהכל ילך כמתוכנן ושלא יהיו הפתעות. אחד הגורמים החשובים שיכולים להפוך אירוע למוצלח או דווקא להפיל אותו הוא כמות האורחים המתוכננת מול כמות האורחים בפועל. באופן כללי, אישורי הגעה לחתונה יתנו לכם שקט, את הידיעה שאתם מתכננים דברים כמו שצריך. הנה 5 סיבות למה צריך אישורי הגעה:

  • כל מנה היא קריטית: אם היה מדובר על פרסים שעולים 2 שקלים אותם מקבל כל אורח, גם אם ישנו פספוס של כמה אורחים- לא תצאו מכך מרוששים. כשמדובר על חתונה, כל מנה עולה סכום נכבד. הידיעה בדיוק כמה אורחים מגיעים תחסוך הרבה כסף. מדובר על הבדל של מאות שקלים אם לא יותר כאשר ישנו דיוק בכמות המנות וכאשר ישנם כמה פספוסים.
  • ניתן אפילו להפחית 10% מהמנות: כיוון שמרבית אולמות האירועים מקצים 10% מנות מעבר לכמות האורחים שדווחה, אם יהיה לכם מספר מדויק של אורחים תוכלו אפילו לחסוך עוד יותר ולתת מספר אורחים הנמוך בכ- 10% מהמספר האמיתי. בגלל המחיר המשמעותי של כל מנה תוכלו לחסוך כך עוד כסף.
  • לתכנן את כל האירוע בצורה חכמה: הקונספט של האירוע צריך להתאים למספר האורחים שיהיו בו בסופו של דבר. אם הקונספט מתאים לאירוע בו ישנם משתתפים רבים אך כמות המשתתפים בפועל תהיה קטנה באופן משמעותי, אין ספק שהאירוע יתפספס. אתם אמנם יודעים מהי כמות האורחים שהזמנתם, אך ללא אישורי הגעה לחתונה שתקבלו באופן מסודר תהיו בסימן שאלה גדול עד הרגע האחרון.
  • אי אפשר להסתמך על קשר קרוב: הזמנתם רק את החברים הכי טובים שלכם, קרובי משפחה שאין לכם ספק בכלל שיגיעו או חברים טובים מאוד של ההורים? אף פעם אי אפשר לבנות על טיב הקשר עם האורחים כשמדובר עלאירוע כמו חתונה. אם תשאלו זוגות שהתחתנו לאחרונה, תגלו שאצל רבים מהם נעדרו אורחים שאותו זוג לא ציפה שיעדרו: חברים טובים או משפחה קרובה. לא בהכרח מדובר על הברזה או התחמקות. לפעמים יש מקרים שאי אפשר להגיע מסיבות מוצדקות או שיש אירוע אחר.
  • לקבל תשובה מיידית: אישורי הגעה לחתונה ניתן כביכול להשיג בדרכים שונות כמו ווטסאפ או אינטרנט. במקרה הזה אנחנו ממליצים דווקא לחזור לשיטה הישנה: הטלפון. למה כדאי לקבל אישורי הגעה בטלפון? כי הטלפון הוא הדרך הכי ישירה ומהירה לקבל תשובה. אם בווטסאפ יכולים האורחים פשוט לא להגיב, או להגיב אחרי יומיים וכך גם במייל, בטלפון הם צריכים לתת לכם תשובה מיידית. אז נכון- להתקשר לכולם הוא לא תענוג גדול וגם גוזל זמן, אבל במקרה הזה זמן בהחלט שווה כסף וכדאי להשקיע אותו.

כולם אוהבים לדעת לקראת מה הם הולכים ולהיות מוכנים מראש, במיוחד כשמדובר על אירוע גדול כמו חתונה שמושקעים בו הרבה זמן ומשאבים. אם אין לכם סבלנות לעבור אורח אורח ולהתקשר, ישנן חברות מקצועיות שיעשו זאת עבורכם. חפשו חברה מקצועית אשר תעשה עבורכם את העבודה. כך תקבלו את התוצאות המדויקות ביותר מבלי להשקיע מזמנכם. אל תשאירו את העניין לרגע האחרון, במיוחד כשהחתונה מתקיימת ביום פופולארי לאירועים כמו יום חמישי או בעונת החתונות.