תיקי מחשב ותיקי גב כאביזרים אופנתיים ולא בהכרח כעוד אביזרים – ננסה להסתכל על תיקים בצורה טיפה אחרת

רבים מאיתנו משתמשים בפעילות יום-יומית בתיקים שונים, כאשר על ישראילים אהובים תיקי גב בצורות וצבעים שונים וכמובן תיקי מחשב שעיקר הייעוד של תיקים אלו כמובן לשמש אותנו בהעברת מחשב נייד ממקום למקום.

האם מישהו ניסה פעם להסתכל על אביזר כה שימושי עבורנו ביום-יום כמו תיק, כעל אביזר אופנתי ולא בהכרח כעוד תיק? למיטב הבנתי – לא כולם :-).

אז בואו ונראה יחד איך נוכל להפוך תיקי מחשב איכותיים ורגילים שלנו לפריט אופנתי לשימוש יום-יומי.

אם נביט סביב, בוודאי נוכל להבחין בתופעה די מעניינת שרבים מסתובבים עם תיקים שונים שאמנם נוחים לשימוש ומתיישבים טוב על הגב במקרה של נניח תיק גב למחשב נייד איכותי , אך השאלה במאמר זה היא לאו דווקא נוחות התיק אלא יותר האם התיק הינו חלק אינטגרלי מהפעתנו הכללית והאם משלים את המראה הכללי?

תראו את האיש הזה שחולף על פניכם ממש ברגעים אלו – הלבוש שלו די מעניין ואפנתי עם חליפה הכוללת מספר צבעים רעננים ומלמדים אותנו על אישיות רב-גונית ולא משעממת, אך תביטו רק לשניה על תיק הצד שלו – מה ראיתם שם?

בוודאי!

לפי מראה התיק ניתן להבין כי בפנים מחשב נייד ומסמכים שונים וככל הנראה מדובר על איש עסקים עצמאי או איש מכירות של אחד החברות הגדולות במשק, אך למרות שהתיק מתאים לתכולה שלו, אינו משתלב עם ההופעה של האיש – התיק לא מתאים בצבע שלו וגם בסגנון שלו אל האישיות של אותו האיש.

אילו היה רוצה האיש שלנו שהתיק יהיה גם הוא חלק בלתי נפרד מן ההופעה המרשימה שלו, הייתי ממליץ לו לבחור תיק שישילם את קו האופנתי שלו בצורה יותר טובה ואף מדויקת.

זה מתחיל מהחומר ממנו עשוי התיק, עובר לצבע של התיק (הרי דברנו על חליפתו של האיש עם צבעים רעננים), לצורתו החיצונית, לאבזמים, לרוכסנים שמובילם לתוך התיק, לחגורת נשיאה של התיק, לידיות וצורתן, להדפסים וסמלים שונים שעל התיק, לכפתורים ואלמטנטים נוספים שייתכן ונראים כקטנים ולא חשובים, אך בוודאי משפיעים על המראה החיצוני של התיק ועל רמת השילוב שלו עם ההופעה החיצונית של האיש המדובר.

מניח שלאחר קריאת מאמר זה תגלו לפתע מראות מעניינות שלא הבחנתם בהן לפני כן וזאת למרות שהיו קיימות כל הזמן ממש לידכם – באוטובוס, ברכבת, במונית, דשה תעופה – בכל מקום ופשוט לא שמת לב אליהם.

אז נכון שמדובר על תיק והאמת זה לא משנה האם התיק הוא רק עבור מחשב הנייד שלנו או שמדובר על תיק גב רגיל לחלוטין וללא תא למחשב נישא, זה יכול להיות תיק צד פשוט או תיקי צד איכותיים ויוקרטיים – כל תיק אמור להשלים את ההופעה הכללית שלנו ולא להיראות כאילו לא שייך לנו.

בהצלחה בבחירת התיק הבא שלכם שישלים למראה הכללי שלכם ויהופך גם אתכם לאנשים אופנתיים שמעוררים השראה!

חברת שוגון מציעה מגוון רחב מאוד של תיקים בצבצעים וסגנונות שונים לנשים וגברים – מוזמנים לבקר באתר חברת שוגון בכתובת http://www.shugon.co.il