רישום פטנטים בארץ ובחו"ל מומלץ לעשות בעמצעות משרד פטנטים עם מוניטין בתחום הפטנטים

חברה צעירה, יזם סדרתי, מותג מוכר לכולם עם עסקים חובקי עולם – בכל הקשור להגנה על אמצאה שלכם בתחום כזה או אחר מומלץ ואף כדאי לפנות למשרד פטנטים העוסק ברישום פטנטים בישראל ובחו"ל (ביוטכנולוגיה, כימיה, היי-טק, ציוד רפואי, אנרגיה ירוקה, מכניקה) עם מוניטין רב שנים ולקוחות מרוצים.

כאשר אנו מדברים על רישום פטנט על ההמצאה שלנו, אנו משתמשים בכוח החוק להגנתו על האמצאה שלנו בפני העתקות של מתחרים, דבר שיכול להעניק להם יתרון יחסי בעולם העסקים.

למעשה מאז שמוגשת בקשה לרישום פטנט והפטנט נרשם על שמנו (תהליך שבדרך כלל אורך זמן), מאותו הרגע ניתן להיות רגועים שגם אם מישהו יעתיק אותו, תמיד ניתן להשתמש בכוח החוק על-מנת להוכיח כי האמצאה היא שלנו ואם כבר החל ייצור המוני של מוצר כלשהו, כאשר בבסיסו אמצאה שלנו, בעל הפטנט יוכל ליהנות מן התמלוגים שהם למעשה אחוזים מן המכירות של מוצר מסוים ואף למנוע מחברה שהעתיקה את האמצאה, להמשיך ולייצר ולשווק את המוצר שבבסיסו הרעיון שלנו כבעלי הפטנט.

תחום מים בהם ניתן להגיש בקשה לרישום פטנט די רבים וביניהם ניתן לציין את התחומים הבאים: ביוטכנולוגיה, כימיה ופארמה, היי-טק,  ציוד רפואי, אנרגיה ירוקה, מכניקה ועוד תחומים רבים נוספים.

אם נצלול פנימה אל תוך כל אחד מן התחומים שצוינו למעלה, בהחלט יהיה ניתן להבין שכל תחום כולל תת-תחומים נוספים ולכן ניתן להבין עד כמה עולם רישום הפטנטים מורכב ומסועף וכאשר מגישים בקשה לרישום פטנט בתחום כלשהו, חייבים להבין לעומק משמעויות ולכן לקחת בחשבון את נושא הדקויות בעית תיאור הפטנט בתוך המסמך הרשמי בעת בקשת רישומו.

ללא ספק יש גם לקחת בחשבון גם את נושא של מדינות, בהן הבקשה לפטנט תוגשנה לשם בחיתה ורישומה, כאשר על בחירת מדינות להגשת פטנט יהיה עדיף להתייעץ עם עורכי פטנטים מנוסים ובעלי וותק ומוניטין בתחומם.

שימו לב שמשמעות לאי הגשת פטנט במדינה מסוימת עלולה להביא למצב של סכנה על אמצאה כולה.

נניח מדינות שבהן הוגשה בקשה לפטנט מהוות רק 15 אחוזים בכל השוק שאליה מכוונת האמצאה בעוד שבמדינה, אשר מהווה 85 אחוזים נוספים כשוק היעד, הבקשה לא הוגשה.

בעקבות כך בהחט עלול להיווצר מצב של רישום הפטנט על-ידי גוף אחר במדינה הנוספת ובכך יאבד הממציא את כוח הקניה של 85 אחוזים של השוק כולו.

מצבים מסוג שתואר למעלה ודומים ארחים אמורים להיות מנועים על-ידי עורכי פטנטים מנוסים כל אחד בתחומו.

בדרך כלל ניתן למצוא משרדים של עורכי פטנטים, אשר מאגדים בתוכם מספר גדול של תחומים, שבהם משרדים מטפלים וזאת די נוח ולא מצריך מן הלקוח להיות בקשר עם מספר משרדים במטרה לרשום אמצאה אחד בהנחה ומדובר על אמצאה שמצריכה היערכות נוספת לשם ההגנה עליה (אם זה מסמכים נוספים, אם זה הגשת בקשות רישום במדינות שונות, אם זה אספקת חומרים נוספים לוועדה שעוסקת ברישום פטנטים וכד').

חברת בן-עמי ושות' מציעה מגוון שירותים בתחום הפטנטים וביניהם עריכת פטנט, הגשה של הפטנט לרשם הפטנטים במדינות היעד להגנה הטובה ביותר על אמצאה.

לקבלת מידע נוסף אודות תהליך רישום פטנטים בתחומים שונים מוזמנים לבקר באתר של משרד רישום פטנטים בן-עמי ושות' http://benami.com/he