מבחר מסעדות – מסעדות בהרצליה, בצפון בכלל ובחיפה בפרט להשלמת האווירה הקסומה של החופש

מי מאיתנו לא אוהב אוכל טוב ואיכותי? – בטח שכולם רוצים לאכול את האוכל הכי טעים במסעדות הכי נחשבות ושהמחיר לסועד יהיה מקובל על מבקרי המסעדה שנבחרה לסעודה.

מצד אחד תחום המסעדות מתחבר לנושא החופשות והטיולים בארץ ובעולם (זה המקום לציין שאחד הטרנדים שבשנים אחרונות תפס תאוצה אדירה אלה הם סיורים קולינריים בשווקים בתל אביב עם אפשרות לטעום מאכלים שונים, כאשר בין השווקים הבולטים הם שוק לוינסקי בתל אביב, שוק הכרמל, שוק רמלה וכמובן מחנה יהודה בירושלים), אבל יחד עם זאת לא בהכרח – הרי כולנו אוהבים אחרי יום עבודה ארוך ועתיר חוויות, להגיע למסעדה עם מוסיקה שקטה ונעימה ואוכל טעים ואיכותי.

נניח ורכשנו לסוף שבוע אירוח כפרי בגש שבדרך לנתניה, אז ללא ספק בערב יהיה ניתן ליהנות נניח בהרצליה , אבל לפני כן נחפש המלצות על מסעדות בהצרליה עם אוכל טעים ואיכותי וביקורות טובות ואם תרצו להתארח אצל שף פרטי לארוחת גורמה, תמיד תוכלו למצוא הצעות טעימות בתחום :-).

את ההמלצות ניתן יהיה לקבל מן החברים שלנו ואפילו אם נפרסם שאלה בנושא באחת הקבוצות הרבות שיש בפייסבוק עם ביקורות מסעדות שונות בפריסה ארצית – כן, בעידן האינטרנט ככה זה עובד.

משפחות רבות אוהבות לנפוף מקומות שונים בצפון הארץ ויש לוצר שבאזורים אלו יש מה לראות – נופים מרהיבים, צמחיה יפה, קטיף של פירות העונה – יש משהו יותר טוב מזה? 🙂

נניח והגענו לאזור חיפה לבקר ברובע גרמני ולרואת גם את הגנים הבהאיים.

מי שהיה באיזור בוודאי יודע שביקור בגנים אורך זמן רב ומכיוון שמדובר על שטח עצום, בוודאי נרגיש רעב נעים לקראת סיום הביקור בגנים ונרצה לאכול אוכל טוב וטעים ולמזלנו יש הרבה מאוד מסעדות בחיפה עם מאכלים טעימים מאוד , כאשר לרוב נוכל גם למצוא תפריטים למי שאוכל בשרים ודגים וגם תפריטים טבעוניים, כך שכל אחד מבני משפחה או חברים יוכל למצוא לעצמו אוכל מעולה בקום הביקור.

לעיתים מסלול הטיול שלנו לא מתרכז בעיר אחת אלא מתפרש על פני איזור כולו ולכן יהיה עלינו לתכן את מקומות העצירה מראש, כך שמצד אחד אם יש לנו תוכנית מראש, כך פחות זמן יתבזבז על מהלכי שווא ויותר זמן יושקע בדרים באמת מעניינים ופרקטיים מאוד.

נניח והוחלט בסוף שבוע הקרוב לנסוע עם כל בני משפחה לאזור הצפון, כאשר המסלול המתוכנן יעבור בין ערים ומושבים רבים באזיור הקריות, החיפה, ורמת הגולן, בוודאי נצטרך לדעת מראש מקומן של מסעדות בצפון עם תפריט מגוון ואוכל טעים, כאשר נעדיף שמסעדות אלו יגישו מצד אחד את כל סוגי המאכלים שאנו אוהבים ואם כשרות חשובה לנו, גם נושא הזה יש לבדוק לפני הגעה למקום, כאשר הנושא החשוב בעת תכנון המסלול והמסעדות שבדרך, זהו הנושא של מיקום של המסעדות הנבחרות.

הרי לא נרצה לנסוע בין סמטאות רבות ולהשקיע בכך זמן יקר, אלא דווקא נעדיף שמסעדות שלנו יהיו בקרבת הכביש המהיר, כאשר לעיתים יהיה זה מעניין עברו אנשים שאוהבים להכיר אנשים חדשים – בדרך כלל באותן מסעדות נוכל לראות חניות מלאות באוטובוסים שהביאו לאזור תיירים מקצוות שונות של ישראל וגם מחו"ל.

שיהיה טיול מקסים ובתיאבון!

נ.ב. אם כבר התחלנו לדבר על החופשות, טיולים, אטרקציות ומסעדות בוודאי יש כאן מקום גם להזכיר על תיירים רבים שמגיעים לישראל ממדינות שונות בעולם ולכן כדאי לחשוב על נושא העברה בשדה תעופה בן גוריון למלון ובחזרה לשדה תעופה.

זה די פשוט לראות כמה הצעות יש בתחום העברות משדה תעופה בן גוריון למלונות שונים וגם העברות בתוך הארץ בין ערים שונות – מדובר על חברות הסעות רבות שמציעות את השירות וגם נהגי מוניות שיכולים להיות צמודים לתיירים.

חברות הסעות העוסקות בהעברות יציעו לכם גם אפשרות של רכישת טיולים מודרכים בישראל בהנחיה ברוסית לדוגמה, כאשר מריכים מדברים רוסית שפת אם ויודעים לספר אודות מקומות שונים בישראל בצורה מאוד מעניינת וסוחפת, כך שתיירים יהיו ממש מרוצים מן הטיול ועל כך יעידו שפע ממליצים 🙂