בחירת ארנק לאישה ולגבר לא הייתה פשוטה יותר מאשר בעידן האינטרנט

פריט כל כך חשוב וזה שנמצא בתיק או בכיס של כל אחד ואחת מאיתנו, כולל ילדים ככל שמתבגרים יותר ויותר.

במאמר זה אציג בפניכם את תמונת מצב בשוק הארנקים בעידן האינטרנט המהיר, כאשר למעשה מצב יהיה זהה גם בתחומים נוספים – חדירת אינטרנט לכל בית בישראל ובכל העולם, שינתה כללי משחק לחלוטין ולנו כצרכנים עובדה זו פותחת בפנינו אפשרויות נוספות ובלתי נדלות.

אתם מתעניינם ברכישת ארנקים איכותיים ואופנתיים עבור קרוב משפחה או עבור חבר טוב או שאולי החלטתם שהגיע הזמן להחליף ארנק שלכם וכעת עומדת בפניכם משימה למצוא ארנק יפה ואופנתי?

טוב, המשימה מובנת לחלוטין, אך איך ננהג לטובת השגת ארנק שרצינו?

אחת הדרכים היא ללא ספק להגיע לקניון הקרוב ביותר, למצוא חניה, לעלות לקמת מסחר, לבחור מתוך שלל מגוון של ארנקים את הארנק שאנו הכי אוהבים, לשלם למוכר בחנות, לשתות כוס קפה עם איזה מאפה משובח, לחזור לחניה (לא לשכוח לשלם עבור חניה), להגיע הביתה – כל הסיבוב הזה ייקח לכם בסיביבות 3 שעות אם לא יותר ויעלה לא מעט כסף.

האם קיימות חלופות לתיאור הנ"ל ואם כן, מה הן?

ובכן, החלופה קיימת ועל כך אין ויכוח – בחירת ארנק טוב ואיכותי ניתן לעשות באמצעות אתרי אינטרנט העוסקים בסחר אלקטרוני של מוצרי אופנה רבים כולל ארנקים לגבר וגם ארנקים אופנתיים לנשים.

מהן נקודות חשובות שמומלץ לשים לב אליהן בעת חיפוש, בחירה ורכישת ארנק איכותי?

חומר ממנו הארנק מיוצר – קיימים שני סוגים עיקריים של ארנקים, כשר הסוג הראשון הינו ארנק עשוי מדמוי עור בעוד שסוג השני של ארנקים מיוצרים מעור טהור.

החומר ממנו עשוי הארנק, ישפיע גם על מחיר הסופי של המוצר, כאשר ארנקים מדמוי עור בדרך-כלל זולים משמעותית מארנקים שמיוצרים מעור טהור.

 

חלוקה לתאים – מכיוון שבארנק שלנו בדרך-כלל נאחסן דברים נוספים מלבד שטרות כסף ומטבעות, נעדיף ארנק עם חלוקה נוחה למספר תאים, כולל תא נפרד למטבעות, אזור נפרד לכרטיסי אשראי, אזור נפרד לפנקס שיקים וייתכן ואזורים נוספים.

 

גודל הארנק – ארנקים מיוצרים בגדלים שונים ולכן הכל עניין של טעם, כאשר ללא ספק לארנק קטן לא ייכנסו הרבה דברים בהשוואה ליכולות תכולה של ארנקים גדולים, אך שוב פעם הכל עניין של טעם ולא ניתן כאן להמליץ שום דבר מאשר דבר אחד בלבד – לכו על מוצר שאתם הכי מתחברים אליו.

 

תקופת אחריות – למרות שלא מדובר על רכישת מוצר טכנולוגי, תקופת אחריות עדיין חשובה כאן וזאת בדרך כלל על תפרים, רוכסנים ועוד כמה נושאים קטנים, אך חשובים לכם כצרכנים.

 

משלוח לבית הלקוח – מכיוון שאנו עוסקים בנושא של רכישת ארנקים איכותיים באמצעות אתרי אינטרנט, בוודאי נצטרך לבדוק אפשרויות של משלוח של המוצר שבחרנו, אלינו הביתה.

בדרך כלל קיימות מספר דרכים למשלוח, כאשר אחת מהן זה משלוח בדואר רגיל, כאשר אפשרות זו הכי זולה, אך אורכת זמן מה.

קיימת גם אפשרות של משלוח ארנק שלנו באמצעות חברת משלוחים תוך מספר ימי עבודה – שרות זה עולה טיפה יותר ממשלח בדואר רגיל וכמובן קיימת אפשרות של משלוח מהיום להיום עד לפתח בית הלקוח, כאשר במקרה הזה מדובר על אפשרות הכי יקרה מבין כל האפשרויות הקיימות, אבל בגלל יתרון שהמוצר נשלח מהיום להיום עד בית הלקוח, לקוחות רבים בוחרים דווקא באפשרות הזו.

המעניין הוא שלמרות תשלום עבור המשלוח תוך יום עסקים אחד עד בית הלקוח, העלות הכללית של הארנק שבחרנו, לעיתים תהיה נמוכה יותר מאשר עלות שהיינו משלמים אילו היינו מגיעים לחנות פיסית.

אם אהבתם את המדריך שלנו לרכישת ארנקי עור ודמוי עור איכותיים, נשמח אם תשתפו אותו לחברים, מכרים ובני משפחה שלכם, שגם הם יקראו את הפוסט שלנו בנושא רכישת ארנקים נבונה בעידן האינטרנט המהיר.

למידע נוסף אודות אפשרויות שונות ודגמים שונים של ארנקים לנשים וגברים עשויים מעור ודמוי עור מוזמנים לגלוש לאתר של חברת שוגון בכתובת http://www.shugon.co.il