תיקים ממומתגים לפרסום בית העסק בצרוה המונית לצמיחה עסקית

בישראל לפי הסטטיסטיקה מעל לחצי מיליון עסקים רשומים כאשר חלקם עסקים קטני, חלקם בינוניים וחלקם גדולים עם פעילות רחבת היקף בארץ וגם בחו"ל וכאשר מתייחסים למספר של מעל לחצי מיליון תוך הבנה עמוקה שאת הבתוך מספר הזה קיימים עסקים ,אשר תחום עיסוקם זהה אחד לשני מבינים שקיימת בשוק תחרות לא קטנה על ליבו של הלקוח הסופי וככל שעסק יידע לבלוט על פני השטח, כך גדלים הסיכויים כי יצליח עסקית בצורה יותר טובה מאשר עסק של מתחרה שלא בהכרח יודע איך לשווק את עצמו בצורה יעילה ומהירה בקרב לקוחותיו הפוטנציאליים.

עכשיו לאחר דברי פתיחה שלא בהכרח מזהירים, בואו וננסה להבין איך בכל זאת עסקים יכולים למתג ולפרסם את עצמם ולהציע את שרותיהם לקהל היעד בצורה שתאפשר להם לפעול באופן תקין ורציף על פני שנים ארוכות ואך להפוך לעסק שיועבר מדור לדור.

פרט נוסף – כיום בעידן האינטרנט עם אינטרנט מהיר שמאפשר העברת מידע במהירויות שיא תוך שילוב של טכנולוגיות שונות לפרסום באינטרנט ללא ספק ניתן להפעיל קמפיין פרסומי שבין לילה יכוללהפוך כל עסק ללהיט בקרב לקוחותיו רק יש לקחת בחשבון שבכדי שפרסום יהיה רציף ויעבוד על פני תקופה ארוכה, גם התקציב לפרסום אמור להיות רציף ולכן נאו מבינים כי מדובר כאן על עלויות בהתאם.

אז בכל זאת יכול לשרת עסקים רבים בתקציב לא גבוה במיוחד תוך שילוב של אלמנט די חשוב שרות על פני תקופה ארוכה ככל הניתן תוך השקעה חד-פעמית (ליתר דיוק חד פעמית לתקופה יותר ארוכה מאשר פרסומות באינטרנט או שילוט חוצות).

הפתרון האולטימטיבי המוצע כיום (וגם לפני שנים) הינו תיקים ממותגים לפרסום עם לוגו חברה ומסר שיווקי.

נשמע כמו פתרון קסם שכולם מכירים ולכן בדעתם של רבים עולות השאלות מסוג "מה, אתם רציניים?" או משהו בסגנון, אבל יש לציין שכן, אנו רציניים ביותר ומיד נסביר את הנקודה החשובה שיש להבין.

בשונה מפרסום על גבי הרשת, טלוויזיה, רדיו או שילוט חוצות שיש להם פרקי זמן קצובים שבעבורם אנו משלמים תקציב פרסומי, לפרסום ומיתוג עסקים על-גבי תיקים, כובעים, עטים, כוסות שתיה וספלים עוד.. – לפרסום על גבי מוצרים האלו אין פרקי זמן קצובים וככל שיותר אנשים יקבלו את המוצרים האלו עם פרסום לוגו החברה כולל מספר שיווקי וישתמשו בהם יותר זמן, כך הפרסום שלנו יכול לעבוד למעשה "לנצח" ומפעם לפעם נצטרך להוסיף "שמן למדורה" ולהפיץ ברבים מוצרים כגון אלו שתוארו למעלה, כי אנשים נוהגים להשתמש בהם בפומבי וכאשר ננניח תיק ממותג עם פרסום של חברת תיירות נניח, על גבו של לקוח שלנו שמרבה להסתובב במקומות הומי אדם, כמובן שאותם אנשים שבסביבתו ירצו או לא, ייחשפו גם הם לאותה הפרסומת שעל-גבי התיק כולל מסרים שיווקים ולאט, לאט מסר שיווקי יתחיל לחולל נסים ונפלאות ויותר אנשים סביר להניח יכירו חברה שעומדת מאוחרי הפרסום.

כמו שלא יזכרו את הטלפון (אם פרסמנו) אבל את השם הקליט ומסר שיווקי בוודאי שכן ואז יקשרו את החברה לתחום מסוים וביום אחד מן הימים, כאשר הצורך בשרות של החברה שלנו יהיה נחוץ אצל בן אדם הזה – איזה שם הם יקלידו בגוגל לדעתכם?

בוודאי את השם של החברה שת הפרוס שלה ראו על גבי התיק של אותו הלקוח שמרבה להסתובב במקומות הומי אדם.

עכשיו אתם מבינים עד כמה תיקים ממותגים עם פרסום ולוגו החברה הוא כלי חזק ועובד יום וליל לחברות רבות?

חברת שוגון משווקת מבחר תיקים ומוצרי עור לקהל רחב מאוד, כאשר תיקים ממומתגים מאפשרים לחשוף את המסר שלכם לקהל רחב מאוד ובעצם לשווק את בית העסק שלכם. לחברת שוגון מבחר פתרונות למתג עסק שלכם באמצעות תיקים ומוצרים ממותגים נוספים ממבחר מוצרי החברה.

לקבלת מידע נוסף אודות תיקים ממותגים לפרסום בית העסק, מוזמנים לבקר באתר חברת שוגון בכתובת http://www.shugon.co.il