טיול בשבת עם כל המשפחה – טיול מאורגן בשבתות וחגים בארץ

איזה כיף לצאת לטיול עם כל בני משפחה בשבתות וחגים אחרי שבוע עמוס בדברים שגרתיים שאנו נוהגים לעשות כל יום במהלך שנים רבות – עבודה, סידורים יום-יומיים, בית ספר וחגים, קניות וניקיונות – לא מגיע לנו ליהנות עם כל בני משפחה בטיול כיפי ומרענן שיגבש את כולם?

ללא ספק כל אחד יסכים איתי ולכן בואו ננסה יחד לראות מהן אפשרויות שעומדות בפניינו לקראת תכנון טיול בשבת הקרובה או בחג הקרוב:

דבר ראשון הייתי מציע להעביר את כל הדברים והסידורים שאתם נוהגים לעשות בשבתות וחגים לימי חול וכך תהיו בטוחים ששום דבר לא יפריע לכם להיות בטיול.

אחרי שעשיתם זאת תזמינו את כל בני משפחה מסביב לשולחן או פחוטרשמי – בסלון עם פיצוחים ושתיהקלה ותעלו בפני כולם את הרעיון לנסוע ביחד לטיול מהבוקר עד הערב בשבת הקרובה.

למעשה יש מספר רב של כיוונים והצעות בתחום זה אצל מארגני טיולים בשבתות לכן לא תהיה שום בעיה למצוא משהו שמתאים לכם, אבל קודם כל מומלץ לגבש בין כל בני משפחה דעה לגבי הכיוון וכמובן התאריך המתאים ביותר, אם כי אמליץ לא לחשוב יותר מדי ולמשוך עם זה, הרי מדובר רק על יום אחד ולכן הטיול הטוב ביותר זה כבר בשת הקרובה.

היעדים הפופולריים הם רבים מאוד ולכן לא נפרט כאן את כולם אבל נציין את חמשת היעדים הפופולריים ביותר אצל ישראלים רבים לטיול בשבתות וחגים:

קודם כל זה כמובן איזור הצפון עם נוף הרי והמון ירוק מסביב, לאחר מכן זה כמובן ירושלים עתיקה עם כל הקסם ומראות בלי נשכחים, בחורף זה כמובן חרמון ובמיוחד כאשר יורדים שלגים, היעד הפולרי הבא לטיול בשבת זה כמובן אזור ים המלח עם מבחר די רחב של פעילויות ואטרקציות שיש באזור וכמובן אילת ובגלל המרחק הרב ודרך ארוכה שלוקח להגיע למקום, לעיתים מארגני הטיולים לאילת לוקחים בחשבון את הנושא ומציעים אפשורת של יומיים כולל לילה אחת בבית מלון באילת או מיצרים רבים הפזורים באיזור.

אז כפי שמתם לב קיים היצע רב בתחום הטיולים בסופי שבוע, שבתות וחגים, כך שלכולם יהיה ניתן להתאים את הכיוון הכי מתאים לו ולבני משפחתו.

טיולים אלו בדרך כלל מתקיימים בהנחיה של מורה דרך שמלווה את הקבוצה לאורך כל הטיול תוך הסברים והנחיה מקצועיים בכל נקודה שתהיו בה.

מורה דרך ידע להמליץ לכם על מקומות איכותיים במהלך כל הטיול כולל מסעדות איכותיות המגישות אוכל טעים ובמחירים מתאימים לכולם, מקוםמות בהם ניתן לעצור להתרעננות עם אפשרות לקנות קפה משובח ועוגה טעימה ויטפים נוספים שמורי דרך ישמחו לחלוק איתכם במהלך הטיול.

מחירים לטיולים יומיים נעים בדרך כלל בין 100 שקלים לאדם ל-160 שקלים, כאשר על מחיר לאדם יכלים להשפיע מספר מרכיבים חשובים כמו לדוגמא כניסה לכל מיני אתרים היסטוריים, מוזיאונים ותערוכות במהלך הטיול, לעיתים מארגני הטיולים יכולים לכלול בתוך המחיר ארוחת צהרים מפנקת במסעדה בדרך אל היעד ועוד שיפורים נוספים שלעיתים כולולים בתוך המחיר ולכן מומלץ לשאול את מארגני הטיול בשבת הקרובה או בחג לגבי הרכב ההחבילה ותנאים נופסים שחשובים לכם לפני ביצוע הזמנה.

שיהיה לכם טיול מהנה וכיפי בשת הקרובה!

מוזמנים לבקר באתר של חברת TIULIT שעוסקת בארגון טיולים בשבתות וחגים למשפחות, זוגות ויחידים ברחבי הארץ http://www.tiulit.co.il