השתלת שיער במפרצים – מחיר ומידע מועיל

תופעות ההתקרחות בישראל היא נפוצה מאוד, כאשר כל גבר שני בערך יסבול מהקרחה ברמה כזאת או אחרת במהלך חייו. אחת מצורות ההקרחה שיותר רווחות באוכלוסייה היא זו שמתחילה באזור המפרצים, ולאורך השנים מחמירה ועולה לכיון הפדחת.

אם אתם כמו אחרים מרגישים כי איכות חייכם נפגעת כתוצאה ממראה זה, השתלת שיער במפרצים היא הפתרון הנכון עבורכם. מפחדים מהעלויות? דעו לכם כי כיום ניתן למצוא קליניקות מובילות מעבר לים אשר מציעות עבור השתלת שיער במפרצים מחיר שבהחלט ניתן לעמוד בו. רוצים לדעת יותר? הישארו עימנו.

השתלת שיער במפרצים – מידע מקדים שחשוב להכיר

לפני פירוט המחירים, חשוב מאוד להיות מודעים לכמה דברים הקשורים להליך ההשתלה עצמו ובחירת הקליניקה:

  1. מהי שיטת הביצוע?– 2 שיטות הביצוע המתקדמות והנפוצות ביותר הן ה- FUE וה- DHI , אשר בהן נלקחים זקיקי שיער מאיזור העורף ומושתלים באיזורים הקירחים. אך חשוב לברר גם לגבי שיטה וותיקה נוספת שאומנם כבר פחות בשימוש, אך מתאימה למפרצים שאינם גדולים כל כך וגם עולה הרבה פחות– זוהי שיטת ה- FUT.
  2. מי יבצע עבורכם את הפרוצדורה?– מי שיבצע את ההשתלה בפועל חייב להיות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום, זאת על מנת שזקיקי השיער יושתלו בצורה מושלמת שתראה טבעית לחלוטין. לכן חשוב לבחור קליניקה מובילה בתחום השתלות שיער, לוודא כי רופא מומחה יבצע את הפרוצדורה בפועל ולא טכנאי מטעמו, וכמובןשלא לוותר על קבלת הדמיה לתוצאה הסופית.
  3. הסיכוי לטיפול חוזר –קחו בחשבון כי מקסימום הזקיקים שניתן להשתיל פר טיפול בישראל הינו 4000. כך שבמידה וישצורך לחזור לטיפול נוסף, חשוב מאוד לסגור את התנאים מראש ולבקש הפחתה משמעותית בעלות שגם כך גבוהה מאוד.
  4. אחריות מלאה – כמובן שחשוב לדרוש אחריות מלאה על הטיפול, על כל צרה של תבוא.

ועכשיו, למחירים עצמם עבור פרוצדורת השתלת שיער

בין אם מדובר בהשתלת שיער במפרצים או בכל החלק העליון של הקרקפת, הרי שזוהי פעולה כירורגית שעלותה היא בסופה של דבר נגזרת של זמן. ככל שמדובר בשטח גדול יותר להשתלה, כך נדרשים יותר זקיקים ובהתאם לכך עולה משך הטיפול וכמובן המחיר. בישראל לא מקובל לתת הצעת מחיר שאינה צמודה למספר הזקיקים, כך שהמחירים גבוהים ועומדים על בין 20,000 ל- 40,000 שקלים לכ- 4000 זקיקים בממוצע.יחד עם זאת, בהחלט ניתן למצוא עבור השתלת שיער במפרצים מחיר זול בהרבה, וזאת אם בוחרים לעבור את ההליך מעבר לים, במדינות שכנות דוגמת טורקיה וקפריסין.

מדינות אלו הפכו עם השנים לשם דבר בתחום השתלות השיער בעולם, עם קליניקות מפוארות שמושכות אליהן אלפי ועשרות אלפי מטופלים מדי שנה. הרופאים שם עוברים התמחויות רבות בתחום וידועים כמומחים עולמיים,ומחזיקים בידע והמכשור המתאים כך שהתוצאות יהיו לא פחות ממושלמות. והמחיר? חצי מהמחיר פה בארץ, בגלל הבדלי שערי המטבעות והביקושים הרבים. אגב, לעומת ישראל, בטורקיה לא סופרים זקיקים ומגבילים אתכם פר טיפול, אלא ישתמשו במספר הזקיקים הנדרש על מנת להגיע לתוצאה הרצויה.

צרו קשר עוד היום עם חברה שמתמחה בשיווק חבילות טיפול בקליניקות המובילות בטורקיה ובקפריסין, ותחזירו לעצמכם את השיער השופע ממש כמו בעבר.