דובי ענק מתנה נפלאה שתתאים גם לימי הולדת וגם ליום אבהבה

מתקרב תאריך של אירוע משמח ואנו תמיד מחפשים מתנה שתתאים לבן אדם וכמובן שתהיה גם מתנה יפה ויוצאת דופן שתיזכר לשנים רבות ולכן אנו ניצבים אל מול אתגר לא פשוט – איזה מתנה לקנות, באיזה תקציב והאם המתנה שאנו חושבים לקנות תהיה יוצאת דופן ותפתיע את הבן אדם?

אתגר בחירת המתנה רק עולה מדרגה כאשר אנו מבינים שבעבר כבר קנינו מתנות די יפות ומושקעות ומה כבר יכול להפתיע את הצד השני וכאן הייתי רוצה להציע לכם מתנה שבאמת תיזכר להרבה מאוד שני ובאמת תהיה משהו יוצא דופן וסבירות מאוד גבוה שהחצי השני שלכם לא קיבל מתנה כזאת בעבר.

אני מדבר על קניית דובי ענק של 1.50 מטר או 2 מטר, דובי פרוותי שניתן למצוא בצבעים שונים וניתן כמובן גם להוסיף לדובי שלנו כריות בצורות שונות (כרית בצורת לב היא בדרך כלל בחירה של כולם 🙂 ), ניתן גם לבקש מהחנות שממנה אתם יכולים להזמין את הדובי, להלביש אותו בחולצה עם הקדשה יפה ולבבית לחצי השני שלכם.

בעבר היינו צריכים להגיע לחנות צעצועים ולחפש את הדובי שהכי מתאים לנו למטרה זאת והיום ניתן לעשות זאת באמצעות אינטרנט.

תמצאו הרבה מאוד אתרים שעוסקים במכירת דובים בגדלים וצבעים שונים, כשר חנויותאלו עושים גם משלוחים ליעדים שונים – זה יכול להיות משלוח של דובי בתוך השכונה או העיר וגם משלוח בינעירוני.

חשבתי גם להציע לכם לשדרג את המתנה שלכם עוד ולהוסיף לדובי בנוסף לכרית וחולצה, גם זר בלונים שבהחלט ישבח את המתנה ויהפוך את הדובי למשהו באמת יוצא דופן.

משוכנע שלאחר קבלת מתנה כזאת יהיה הרבה צילומים ופוסטים לבביים בפייסבוק ואינסטגרם שגם חברים שלכם יראו איזה דובי ענק ויפה הפך לחלק ממשפחה 🙂

אם אתם מחפשים דובי פרוותי ענק או אולי דובי קין או בינוני, מוזמנים לבקר באתר http://www.teddy-bear.co.il