אפוד זוהר – אפודי עבודה זוהרים ומוצרים יעודיים ומקצועיים לעבודות שטח

תחום בטיחות במהלך פעילות בתחומים שונים לוקח בחשבון ומתייחס לנושאים רבים שכל אחד מהם אמור להעלות רבמות בטיחות לרמה של מאה אחוזים, כאשר אחד מן הנושאים שהבם עוסק התחום הינו לבישת אפוד זוהר עם פסים זוהרים בעת ביצוע פעילות שיש בה סיכון סביר לשלומו של מבצע את הפעילות.

בשוק קיימים אפודי עבודה זוהרים משני סוגים עיקריים – אפוד עבודה עם שוורלים ואפודים זוהרים ללא שרוולים, כאשר חלק מדגמים פשוטים שכוללים את האפוד עצמו ופסים זוהרים ומחזירי אור בעת פעילות בלילות לדוגמא, בעוד שבדגמים אחרים של אפודים, הם כוללים כיסים רבים לאחסון של כלים ועזרים נוספים בהם עשוי להיות צורך בעת ביצוע פעילות מסוימת שבה עוסק בן אדם שמבצע אותה, בנוסף לכל אלו, בכל אפוד ללא קשר לדגם, יש סגירת צמדן שמאפשרת לנעול את האפוד או את הכיסים למניעת חדירת מים, שלג או רוחות חזקות.

בנוסף לאפודי עבודה זוהרים קיים מוצר נוסף והוא חליפות סערה, אשר בשונה מאפוד, מכסה את הלובש אותו בצורה מלאה ובדרך כלל כולל חלק אחד שבעמצאות רוכסן חוסם מטיפות של גם ורוח לחדור פנימה, כאשר ישנם דגמים שבנויים משני חלקים (מכנס + מעיל), כאשר מעיל ארוך מכסה את החלק העליון של המכנס ובכך מונע מטיפות של גשם או רוח חזקה לחדור פנימה.

אפודי עבודה זוהרים וגם חליפות סערה עשויות מחומרים דוחי מים, כך שמי שלובש אותם יכול להיות בטוח שלא יתרטב אם כי אינם מחמים מספיק טוב ולכן יהיה צורך לדאוג ללבוש מתאים מתחת לחליפת סערה או אפוד עבודה.

בחליפות סערה ואפודים זוהרים בדרך כלל משתמשים כוחות הצלה ובטחון, כמו לדוגמא משטרה, פרמדיקים וצוותים רפואיים שפועלים בשטח, צוותי קרקע בשדות תעופה, צוותים לסלילת כבישים, נהגים מחוייבים על-פי החוק להחזיק לפחות אפוד אחד אצלם ברכב למקרה חרום ושימושים רבים נוספים.

בארץ קיימים ספקים רבים של אפודי עבודה זוהרים וחליפות סערה, לכן ניתן לראות טווחי מחירים גדולים מספק לספק, כאשר ככל שמדובר על מותג מוכר יותר, כך גם המחיר על המוצר יושפע בהתאם.

הייתי ממליץ לבדוק סחורה של מספר ספקים כולל סחורות ברמות מחירים שונות ומתוך בדיקה עצמאית, לבחור את המוצר שהכי מתאים לצרכים שלכם וגם במחיר המתאים ביותר עבורכם.

במידה ותרצו לרואת מבחר אפודים זוהרים המוצעים לקהל הרחב ע"י חברת שוגון , מוזמנים לגלוש לאתר של החברה בכתובת http://www.shugon.co.il